CASPER CTA-E07-13A TABLET FORMATLAMA ROM YUKLEME SIFRE SIFIRLAMA

CASPER CTA-E07-13A TABLET FORMATLAMA ROM YUKLEME SIFRE SIFIRLAMA


HELLO KITTY ŞEFİN MUTFAK SETİ

HELLO KITTY ŞEFİN MUTFAK SETİ OZ014085

SADECE 37.75 TL + KDV




Evet Arkadaşlar bügün sizlere Casper CTA-E07-13A Modeline Format Atmayı Anlatacagım.

İlk Önce Gerekli Olan yazilimi Rom u  İndiriyoruz TIKLA İNDİR
link 2 İNDİR
BURADA ANLATMIS OLDUGUM ISLEMLERIN DISINDA SONUCA ULASAMIYOR ISENIZ  URUNUNUZU ONARMAM ICIN 30 TL UCRET KARSILIGINDA BANA GONDEREBILIRSINIZ.
CTA-E07-13A ya yazılım yükleme adımları diger modellere göre biraz daha farklılık gösteriyor bunları da tek tek anlatayım.


*1 Adet Sd Kart Temin ediyoruz.(Sd Kartı Biçimlendiriyoruz)
*İndirmis Oldugumuz Doysayı Klasöre çıkarıyoruz.
*Klasöre çıkarmıs oldugumuz dosyaları Sd kartımıza Kopyalıyoruz
*Tablet Kapalı konumda iken Sd kartımızı tabletimize takıyoruz
*Power ses (+) acma tuslarına aynı anda basılı tutuyoruz otomatik olarak update islemi başlatılıyor.


Kolay Gelsin.

31 yorum:

  1. dediklerinizi aynen yaptım fakat hala casper yazısında kalıyor tabletim. hiç bir değişiklik yok. yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabletinizin modelinden emin olmanızı isteyeceğim.Ve adımları tekrar gözden geçirmenizi yine olmaz ise benimle tlf ile iletişime gecebilirsiniz.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rom yenilenmistir tablet modeliniz CTA-E07-13A olduguna emin olduktan sonra yazılımı indirip yükleme işlemini yapabilirsiniz.Kolay gelsin

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Yapmanız gerekenleri yazıyorum.
    Sd kartınızı bicimlendirin veya farklı bir sd kart kullanın.
    Daha sonra indirmiş oldugunuz dosyayı rardan cıkarın
    İçerisindeki 3 adet dosyayı uzerlerınde oynama yapmadan Sd kartınıza kopyalayın.
    Tabletinizi Kapatın Sd kartınızı Tabletinize takın.
    Power (+) ses acma tuslarına basılı tutun yükleme işlemi otomatik olarak baslayacak.Tekrar bir sonuc alamaz iseniz benimle tlf yolu ile iletişime gecin.0506 2792584

    YanıtlaSil
  6. Dostum bahsetmiş olduğun anlatımlarınn tamamı tablet romlarını orjinal siteden indirdiğindede yazıyo ama bu tablet için bu recovery modu çalışmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orjinal sitesinden çözüm aramanızı tavsiye ederim.veya cihazı bana gönderin kargo ucreti size ait 50 tl işlem ücreti alırım

      Sil
  7. bende dediklerinizi yapmama rağmen yazılım yüklemeye hiç başlamadı. herhangi bir yazılım yok mu acaba yüklemeyi pc üzerinden yapabileceğimiz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pc üzerinden yazılım yükleme metodu biraz sakıncalı denemenizide tavsiye etmem fabrika ile görüşmenizi tavsiye ederim.

      Sil
  8. Dediklerinizi yaptım yazılımı yükledim ama hala casper via yazısında donup kalıyor.ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazılımı yukleme ıslemını bıtırdıkten sonra casper vıa yazısında kalmaz bır yerde bırseyı eksık yapıyorsunuz adımları tekrar kontrol etmenız gerekıyor ıyı gunler.

      Sil
  9. romu caperın sitesinden indirip denedim hala casper via yazısında kalıyor .sizin verdiğiniz linki indirip denesem bir şey değişir mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. basarılı sonuca ulasanlar var deneyıp denememek sıze kalmıs ıyı gunler.

      Sil
  10. hayır demek istediğim dosyalar aynı mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun ıcersınde 6 adet dosya var sızın ındırım oldugunuz dosyada da 6 adet dosya varsa ayndır ındırmeyın fabrıka ıle gorusun.

      Sil
  11. cta e07 13 a tabletim var. oyun oynarken bıraktım uyku moduna gecti eve geldigimde tableti acamadım casper yazısı felan hicbirsey gelmiyor ekran acılıyor ama karanlık hicbir yazı yok.rom yüklemeyi biliyorum normalde. anlattıgınız adımları deneyerek rom yüklüyorum tamamlandıktan sonra yeniden başlarken yine aynı şekilde ekran acılıyor ama karanlık hic bir yazı gelmiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz direkt olarak fabrika ile görusup cıhazı ya fabrıkaya yada yetkılı bır servıse goturunuz.İyi günler

      Sil
  12. sd kartı bicimlendirdiğimizde hangi formatta yapacağız (ntsc fat32 fat exfat)onunla bi alakası olabilir mi? ses artırma ve power tusuna format başlayana kadar mı yoksa 3-4 saniye mi basılı tutacagız. birde reset moda wipe data cache o bölüme nasıl giriyoruz...bu modelde.. ilginiz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fat32 kullanıyorum bu yukleme adımlarında wipe date cache bolumlerı secılemden otomatık update yapıyor cıhazlar romları o sekılde ayarlanmıs.

      Sil
  13. Siyah ekran sorununun cozumu yokmus. Teknosadan alali 2 hafta olmustu bu gun goturdum ve yenisini verdiler. Casper logosu acilista gelmiyorsa ve teknosa dan almissaniz degisim yapiyorlar.

    YanıtlaSil
  14. Bende bu yüzden fabrika ile görüşmenizi istedim tekrar dönüş yaptığınız içinde teşekkürler. İyi akşamlar

    YanıtlaSil
  15. Bende de aynı sorun var açılışta casper yazısı geliyor casper via yazısı gelmeden donuyor öyle kalıyor. Buradan ben iki linkide indirdim ikisiylede denedim ama olmadı 3 dosyayıda atıyorum sd karta sonra power ve ses açma tuşuna basıyorum hiç bi değişiklik olmuyor veya casper yazısı geliyor orada kalıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sendeki sorun benimkinden değişik bende casper yazısı da gelmiyordu. ilk linkdeki dosyayı indir. zip içindeki 3 dosyayı sd karta at. ilk önce ses artırma tusuna bas sonra power tusuna ikisine basılı bir şekilde, format işlemi başlayana kadar yaklaşık 1 dakika basılı tut format işlemi başlıyor. başlamıyorsa aldığın yere götür hiç kurcalamadan büyük ihtimalle değişim yaparlar

      Sil
  16. Cihazınızda burdakı islemleri yaptıgınız halde herhangı bır sonuc alamıyor iseniz fabrika ile görüşünüz. İyi günler

    YanıtlaSil
  17. Tablet modelini tam olarak nereden öğrenebilirim. Google markette birşey indireceğim zaman cta-e07-13a olarak gözüküyor cihazım bu doğrudur herhalde değil mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faturanızda yazar ersin bey inde dediği gibi işlemleri dogru yaptıgınız halde bir sonuc elde edemiyor iseniz fabrika ile görüşünüz iyi günler.

      Sil
  18. bende aynı şikayet vardı programı indirdim ve uyguladım suan on numara oldu hatta önceden sd kard denetlenıyor deyıp dakıkalarca acımazken şimdi hemen kullanıma hazır hale bile geldi update yaparken 3 tuşa birden basın ben oyle yapınca update ye baslıyor yoksa baslamıyor ahmet bey emeğinize sağlık allah razı olsun bir devanız 2 deva ya sebeb oldu saolun

    YanıtlaSil
  19. Usta eyvallah dediklerini yaptım. Dosyaları casperin internet sitesinden temin ettim ve o şekilde bir problem çıkmadı anlatım için teşekkürler. Sonuç olarak sorunum giderildi.

    YanıtlaSil
  20. bende aynı şikayet vardı programı indirdim ve uyguladım gayet güzel çalışıyor

    YanıtlaSil

1