(CASPER TABLET FORMATLAMA RECOVERY ) CASPER CTA-E07-11A TABLET FOTMATLAMA



CASPER TABLET SIFRE KIRMA RECOVERY YAPMAK FORMATLAMAK HEPSI BU KADAR.


BURADA ANLATMIS OLDUGUM ISLEMLERIN DISINDA SONUCA ULASAMIYOR ISENIZ  URUNUNUZU ONARMAM ICIN 30 TL UCRET KARSILIGINDA BANA GONDEREBILIRSINIZ.


CASPER  TABLET GUNCELLEMESI
GECENLERDE INCELEMEDE BULUNDUGUM CASPER TAPLETTE NORMALDE POWER SES TUSU (-) İLE  RECOVERY MODA ALIP RESETLEME OLMADIGINA SAHIT OLDUM BIRAZ ARASTIRMALAR SONUNDA 




İLK ONCE SUNU YAPIYORSUNUZ


FORMAT DOSYALARINI LINKTEN INDIR
lınkte İNDİR!!!tıkla

WELLY 1:18 MERCEDES-BENZ ML350

WELLY 1:18 MERCEDES-BENZ ML350 OZ180065

SADECE 71.31 TL + KDV

DAHA SONRA

MOTOR MAX 1:24 1955 CHRYSLER C300

MOTOR MAX 1:24 1955 CHRYSLER C300 #73302

SADECE 20.97 TL + KDV


 BIR ADET MINI SD KART TEMIN EDIYORSUNUZ 

VE ISTE SON BOLUM
1-"CTA-E07-11A" klasöründeki 4 adet dosyayı SD kart içine kopyalayınız.

2- Cihazı kapatınız.

2- (VOLUME -) VE POWER BUTTON'A AYNI ANDA BIR KAC SANIYE BASILI TUTUNUZ.

3- OTOMATİK OLARAK UPDATE İŞLEMİ BAŞLAYIP TAMAMLANACAKTIR. 



MOTOR MAX 1:24 ASTON MARTIN DB9 COUPE

MOTOR MAX 1:24 ASTON MARTIN DB9 COUPE #73321

SADECE 20.97 TL + KDV





BURADA ANLATMIS OLDUGUM ISLEMLERIN DISINDA SONUCA ULASAMIYOR ISENIZ  URUNUNUZU ONARMAM ICIN 30 TL UCRET KARSILIGINDA BANA GONDEREBILIRSINIZ.






155 yorum:

  1. teşekkür ederim ahmet bey. sayesinizde tableti çalışır hale getirdim.

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim ne mutlu bana ki bi yardımım dokundu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim tablette böyle oldu ama sizin dediğiniz gibi ses açma ses kapa tuşu yok onu nasıl yapıcam yardım edermisiniz

      Sil
    2. Tablet i elinize aldıgınızda power tusunun hemen altında yukarı asagı ses tusları var hemen sol tarafta.

      Sil
    3. Ahmet amca benim adımda ahmet tabletime şifre koydum bildiğim şifreydi unuttum
      ne yapabilirim!!!

      Sil
    4. Burada anlatmıs oldugum işlemleri gerçekleştire bilirsen tabletini tekrar acabilirsin ama ben yapamıyorum dıyor ise iletisimde tlf numaramdan bana ulas tlf da da sana anlatırım ha yine olmazsa cihazini bana kargolarsın ben yapar sana tekrar gönderirim.

      Sil
    5. ahmet bey bn tapletime sd kart takmıştım kart korumalı diyor ne içindekileri silebiliyorum nede bişi yükleyebiliyorum
      lütfen bana yardım edin...

      Sil
  3. helal olsun çok tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. Ahmet Bey Peki Garantiden Çıkar Mı Acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece yazilim yuklemesi yapiyoruz ve mevcut olan room u yukluyoruz o yuzden garanti politikalari geregi olan bir sorunda yok zaten ...

      Sil
  5. Sağol arkadaşım eline emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. SAOL KRDEŞ TABLETİ SIFIRLADIM BNDE UNUTMUŞTUM DA

    YanıtlaSil
  7. tableti açıyorum sd kartı hatalar denetleniyor diyo ama bi türlü sd kartındaki hatalar denetleniyor yazısı gitmiyor(sd kartım kullanılmıyor kısacası) fabrika ayarlarına geri döndüm hala aynı. işe yarar mı bu yöntem yapsam mı?

    YanıtlaSil
  8. bu işlemle format atmıs oluyorsunuz yani tamamen sıfırlama yapıyor sd kartınız bozuk degılse bu ıslemle olayı cozume ulastırabılrısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet bey benim casper 7 tabletim var ve ben model çizimini unuttum ve onun gmail hesabınıda unuttum ne yapmam gerekir

      Sil
    2. Hüseyin Bey rom yüklemesi yaparsanız sorunu çözmüs olursunuz iyi günler.

      Sil
  9. ahmet bey siz nerelrdeydiniz:) biraz zor oldu ama sonunda işe yara bilgi edinebildim..teşekkürler ediyorum ..paylaşınız gerçekten çokk işime yaradı..tablet artık çalışıor..teşekkürler..(birazdaha göz önünde olmalısınız)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trabzondayım :)İyi dilekleriniz için teşekkur ederim.

      Sil
  10. Ahmet bey çok teşekkürler sayenizde tablet canlandı :) Süleyman Koç

    YanıtlaSil
  11. slm ahmet abi benim tabletim captiva haniden kapandi ve acilidiginda ekranda sadece mavi kirmizi sari renker cikiyor ekranda baskada bsey olmyor nasil yazilim aticam amet abi bi yardimci olursan sevinirim selamlar abi.

    YanıtlaSil
  12. ekranındakı o renkler ekran fılmlerıyle alakalı bır problem gıbı gorunuyor sen onu dırek servıse vermen gerekır fılm kesmıs olabılır formatla o sorunu cozemessın.

    YanıtlaSil
  13. kendisini Telefonla aradim Allah Razi Olsun anlatti Ve Yardimci Oldu Çook Tşk Ederim

    YanıtlaSil
  14. Ahmet bey , link şuan bozuk , şuan çok ihtacım var format için tabletim kilitlendi dosyaları bana ulaştırabilirseniz çok sevinirim..

    alikarayumak@gmail.com
    https://www.google.com.tr/url*sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCsQFjAA&url=https%3A%2F%2Fplus.google.com%2F100035952882192589495&ei=0ETLUcOEFIbKOZDSgcgM&usg=AFQjCNFXxBkL4R4RqDaDP_PxEquJMvgStw&sig2=_z0_adQgnjIXG0OZEJaW_g&bvm=bv.48340889,d.ZWU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ali bey su anda mail inizi aldım link calısıyor asırı yuklenmeden kasmıs olabıl tekrar deneyin yine olmaz ise bana ulasın isterseniz

      Sil
  15. ahmet bey ben gecen gün zar zor cince yazılmış bir progam sayesinde casper tabletime root attım fakat ben başka bir room yukme işlemi için ses kısma ve power düğmesine basınca gelen menü geliyor fakar malum tablette 3 tuş var ses acma kısma ve power düğmesi ben menüde aşağı yukarı gidebiliyorum fakat onay yani enter yapamıyorum bunun için ne yapılıyor 3 tuşlu tabletlerde

    YanıtlaSil
  16. dokunmatık ekranlarda rom yuklemelerınde ses tusları ıle asagı yukarı gıdıp gelınır dosya sesımlerı dıyelım onay ıslemlerını de power tusları yapar.

    ENTER olarak POWER tusunu kullanıyorsunuz

    YanıtlaSil
  17. selam ahmet bey yaa ben verdiğiniz linkten indirme yapamıyorum

    YanıtlaSil
  18. tlf la ırtıbata gecersenız daha ıyı yardımcı olabılırım lınkler calısıyor cunku

    YanıtlaSil
  19. ALLAH hepimizden razı olsun kolay gelsin İyi günler.

    YanıtlaSil
  20. Keşke Upload Olarak Turbobit.net Kullanmasaydınız :(
    Deneyeceğim Şimdiden elinize Sağlık. :)

    YanıtlaSil
  21. yandex dısk ıle upload edıyordum asırı yuklenmelerde kasıyordu talep cok olunca turbobıt e transfer ettım :)

    YanıtlaSil
  22. ben yaptım olmadıı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işlemleri dogru yaptıgınız taktırde herhangi bir porblem ile karşılasacagınızı sanmıyorum bır yerde bır seyı eksık yaptıgınızı dusunuyorum benımle tlf la ıletısıme gecersenız adımları kontrol ederız ıyı gunler.

      Sil
  23. Abi ALLAH razı olsun çok teşekkürlerrr ( OĞUZHAN YENİÇERİ - HATAY )

    YanıtlaSil
  24. Yanıtlar
    1. iletişim sayfamda mevcut 0506 279 25 84
      http://axmetselcuk.blogspot.com/p/iletisim.html

      Sil
  25. ben dosyayı indiremedim. garip bi siteye yönlendiriyor. üyelik istiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turbobıt lınk ı verıyor sıze ordan ındırebılırsınız

      Sil
  26. Ahmet bey bu cıhazı rootlayabılırmıyız yapabılıyorsak nasıl yapabılırız ılgınıze tesekkurler sımdıden

    YanıtlaSil
  27. denemeden sıze bırsey soyleyemeyecegım

    YanıtlaSil
  28. Ahmet bey merhabalar casper tablet ıle ılgılı yardımlarınız ıcın cok tessekurler fakat ben bu turbobıt ve zonıx dıe verdıgnız sıtelerden maalesef bu belırttıgnız rom dosyalarını ındıremedım bızım oglana almıstık sımdıde acılmıyor bundan dolayı basımı yıyor:) bu romu en kolay sekılde nerden ındırebılırım yardımcı olursanız cok sevınırım sımdıden ılgınıze tesekkurler

    YanıtlaSil
  29. Rica ederim... Zanox sitesine uyelıgınızden sonra gelen turbobıt lınk ınden ındırmenızı yapablırsınız yandex dısk ımle daha once paylasım yapmıstım asırı yuklenmeden kasmalar oldugu ıcın daha hızlı bır sunucuya yonlendırme yaptım daha kolay olsun dıye eger yıne basarılı olamaz ısenız tlf la benımle ıletısıme gecersenız yardımcı olurum ıyı gunler...

    YanıtlaSil
  30. ahmet bey benım tabletım kapandı bıdahada acılmadı acıyorum casper yazısında kalıyor dedıgınız tum adımları yaptım duzguncene ama yazılım atma işlemi başlamıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benımle tlf ıle ıletısıme gecer ısenız sıze detaylıca yardımcı olaya calısırım cunku gereklı olan dosyaları ındırıp gereklı adımları yaptıgınız taktırde sorununuz çözulecektır. 0506 2792584

      Sil
  31. ftp://213.194.123.227/CASPER/Casper%20Nirvana%20Tablet/
    buradan indirmek daha kolaymış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turbobıt den dosya ındırme vıdeolu anlatımı http://www.youtube.com/watch?v=2gFTm0B_80g ıze burdan casper onu paylasmadan ben paylasmıstım kı sende cozum olarak ılk once bana gelmıssın

      Sil
  32. AHMET BEY SELAM E07 11A İÇİN 4.1 SÜRÜMÜ VAR MI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su an icin öyle bir calısma bulunmamaktadır.

      Sil
  33. ahmet bey kolay gelsin benim casper 7inşlik tabletim var aksam calısıyordu fakat sabah kalktıgımda tablet kapanmıs acmaya calıstıgımda casper yazısında takılıp kalıyor ve acılmıyor. volume - power tusu ile denedim girmiyor
    yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  34. ahmet bey kolay gelsin benim casper 7inşlik tabletim var aksam calısıyordu fakat sabah kalktıgımda tablet kapanmıs acmaya calıstıgımda casper yazısında takılıp kalıyor ve acılmıyor. volume - power tusu ile denedim girmiyor
    yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. casper tabletler 4 model CTA-E07-10Z ve CTA-E07-11A yı ben ısteyenler ıcın anlatımlarını yaptım sızın modelınız bunlardan degılse bana modelını yazarsanız tlf la ıletısıme gecersenız daha net bı sekılde yardımcı olabılrıım

      Sil
  35. Ahmet bey: casper tabletimde gmaili şifremi ve kullanıcı adımı hatırlamıyorum ve tabletimi açamıyorumm lütfen yardımcı olurmusunuz gmail'e giriş sayfası geliyor herdefasında ne internete giriş yapabiliyorumm ne de o sayfadan başka bir yere geçis yapabiliyorumm yardımcı olursanız çok sevinirim iyi çalışmalar şimdiden çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayram bey cihaza yeniden rom yüklemesi yapmanız gerekiyor tablet moralinizi yazarsanız gerekli yazılımı ve update islemini anlatabilirim. Telefonlada ulasabilirsiniz

      Sil
  36. merhaba ahmet bey benım tabletım desen şifresını yanlıs gırdıgım ıcın kılıtlendı dedıklerınızı uyguladım volume- ve pover tusuna basılı tuttgumda acılıp hemen kapanıyor lutfen bana yardımcı olurmusunuz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem hanım gerekli dosyaları indırıp sd karta atıp kartı tablet takıp o islemleri yapıyorsunuz. Benimle tlf ile iletişime gecerseniz adımları tek tek kontrol edebiliriz

      Sil
  37. ahmet bey benım format atma işlemim yarıda kalıyor neden acaba ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayrıs bey format işleminde ne hatası verıyor.

      Sil
  38. Ahmet bey merhaba tekrardan tabletin markası: Casper Nirvana Tablet hemen cevap yazarsanız çok sevinirimm. İyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  39. robot resminin üstünde kırmızı bir işaret uyarı levhası gibi bi şey çıkıyorr formatlama yarıya geldigi zaman oluyor ahmet bey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihazınızın modelini söylerseniz daha iyi bir şekilde yardımcı olmaya calısacagım

      Sil
  40. Ahmet bey nerede yazdıgına bakıyorum ama bulamadımm
    markası:Casper Nirvana Tablet
    modeli:CTM
    dc ın:12 v 2a
    bu şekilde yazılar var arka kısmında

    YanıtlaSil
  41. CTM CASPER NİRVANA EKRANI 10 İNÇ OLANLAR

    YanıtlaSil
  42. Çok sağolasın işe yaradı.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  43. Bayram ve Barış bey sizlere su an icin kolay yuklenebilir rom dosyasını bulamadım isterseniz gönderin yükleme yapıp göndereyim iyi günler.

    YanıtlaSil
  44. abi tabletimi hayata döndürdüğün için Allah senden razı olsun çok teşşekür ederim .

    YanıtlaSil
  45. abi casper cta-e07-11a bu tablete hat takma imkanımız varmı ?

    YanıtlaSil
  46. selamun aleykum ahmet abi benim tablette aynı oldu link sıkıntılı galiba bi yardımcı olursan cok memnun olurum abi şimdiden teşekkür ederim alah razı olsun kolay gelsin

    YanıtlaSil
  47. selam elimde casper tablet var rower ve ( - ) butonuna basıyorum karşıma recovery sayfası çıkıyor ama orda bulunan seçenekleri power tusu ile secemiyorum ( +) ve ( - ) butonu çalışıyor ama power la seçip start veremiyorum yardımcı olurmusnuz teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmail bey dosyaları indirip Sd karta atıyorsunuz. Daha sonra tablet kapalı iken Sd kartınızı takıp power (-) tusları ıle ısleme baslıyorsunuz ve işlemler otomatik olarak kendiliginden başlatılıyor.Adımları kontrol ediniz.

      Sil
  48. Merhaba Ahmet bey Casper Nirvana CTA-E07 11A Tablet PC kullanıcısıyım tablet kapandı ve açılmıyor SD karta atılması gereken dosyaları nerden indirecem yardımcı olabilirmisiniz .

    YanıtlaSil
  49. Link konunun hemen altında yer almaktadır http://turbobit.net/ttityulqju5n.html

    YanıtlaSil
  50. Ahmet abi ben de factory_update_param.aml dosyası yaptım karta attım tabletten menüye giriyorum oradan gerekli seçeneği seçmem gerekiyor ama seçemiyorum daha doğrusu hangi tuş o işe yarıyor bulamadım on/off ve ses tuşları var sadece yardımcı olurmusun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatory_update_param.aml dosyası kendın olusturmuyorsun benı paylasmıs oldugum dosyayı ındıp sd kartına kopyalıyorsun. Update ıslemı otomatık olarak yapıyor. Tablet modelinde cok onemli eger yine yapamaz isen benimle tlf ile iletişime geçebilirsin.

      Sil
  51. ahmet abi ben tableti açamıyorum senin dediklerini yaptim fakat tablet casper yazısında donup kalıyor lütfen yardım!!!

    YanıtlaSil
  52. Tabletinin modelini kontrol et modeline göre olan rom U yukle yine bir sonuc alamaz isen beni ara adımları kontrol edelim.

    YanıtlaSil
  53. tabletim kapandı açılmıyor android işareti geliyor sonra siyah ekran geliyor turbobitten indirmeyi beceremedim başka bi link iyi olur birde ses kısma tuşuna basıyorum normal açılıo recovery e girmio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turbobıt den dosya ındırme vıdeolu anlatımı http://www.youtube.com/watch?v=2gFTm0B_80g dosyayı ındırmeden recovery yapamazsınız.

      Sil
  54. ahmet bey bu CASPER NİRVANA TABLET (CTM) modeline uygun yazılım yokmu hiç biyerde bulamıyorum herkeste aynı sorun casper yazısında takılıyor buna yazılım yokmu allah için 3. oldu servise gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urununuzu bana gönderin gerekli yuklemelerını temın edeyım tlf numaram ile bana ulasabılırsınız ıyı gunler.

      Sil
  55. ahmet bey size göndercek olsam servise gönderirim zaten benim yapabilceğim birşey yokmu onu soruyorum bir yardımcı olun yahu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3. oldu servise gönderiyorum. şeklinde bir sitem dolu soz sarf ettıgınız ıcın bana gonderın yazmıstım artık sız yapabılecek bırseyınız olup olmdıgınıda servısten ogrenırsınız.benım bu konuda sıze yapabılecegım bırsey kalmadı.

      Sil
  56. abi benim ekran kilidi açılmıyor dokunmatik ekranmı çalışmıyor anlamadım formatlamak işe yararmı yosa servisemi yollamak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekranda sekıller cızebılıyorsan veya yazı karakterlerini kullana bılıyorsan sıfrenı unutmussundur,formatlarsan duzelir ama sekıller veya yazı karakterlerını kullanamıyorsan dokunmatiginde bir sıkıntı vardır servise göndermen gerekiyor.

      Sil
  57. İndirme linki kırık

    YanıtlaSil
  58. Selçuk abi benim tablet casper via 7 inç CTA tableti kapattım.Açtığımda casper via yazısında kalıyor.Bunu indirsem yararı olurmu yani her tablete olur mu bide sd karta nasıl kopyalıcam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabletinin tam modelini bilmen gerekli faturanda yazar faturanda yazan model numarasına uygun rom u indiriyorsun sd kartı bilgisayara takıp biçimlendiriyorsun indirmis oldugun dosyayı klasöre çıkarıp cıkan dosyaları secıp kopyala dıyorsun sd kartının ıcıne gıdıp yapıstır dıyorsun. Takıldıgın bir yer olursa iletişimden tlf numaramla benimle irtibat kur yardım edeyim iyi günler.

      Sil
  59. Merhabalar Ahmet bey kızımın casper cta-e07-10 tableti var 1 aydır sorunsuz kullanıyordu bugün şarlı biterek kapandı.Sarja taktığımızda bir daha hiç açılmadı ne bir renk ne de bir ses.Bizim için bir çözüm öneriniz olabilirmi acaba.Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarj a taktıgınızda bataryanın doldugunu gosteren gosterge ısaretı cıkıyormu bunu kontrol edınız farklı bır prızde sarj etmeyı deneyınız sarj aletının calısır olduguna emın olun tabletın power ses acma kapatma + - tuslarına basılı tutarak 4-5 sanıye bekleyın ama en onemlısı sart aletını taktıgınız yuvanın saglam olduguna emın olun tlf la bana ulasırsanız adımları kontrol edebılıriz. İyi günler

      Sil
  60. Merhaba Ahmet bey benim yigeniminde casper nırvana cta tableti kapanmış açılmıyor. şarza takıyorum şarz ettiği ile ilgili herhangi bir işaret vermiyor uzun süre takılı tutum ama yine bir şey olmuyor .başka kablo ve başka prizde kullandım hiç bir şey göstermiyor. Power tuşuna basılı tuttuğumdada boş batarya resmi geliyor ekrana ve kapanıyor .Bana yardımcı olabilirmisiniz lütfen yapabileceğim birşey varmı servisemi göndereyim.Şimdiden teşekkür ederim iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. power kartında bır sorun vardır servise göndermeniz gerekiyor cihazınızı.Şarj adaptörü ile birlikte iyi günler.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim .

      Sil
  61. kardeş benm tablet CASPER CTA-E10-12A. yani sizin verdiğiniz format işlemiyor. bunun için uygun bir yükleme göndereblir msiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu rom CTA-E07-11A lar içindir 12 A tabletler icin sd karta kopyala formatla metodu bulunmamaktadır.En yakın yetkili servise götürmenizi tavsiye ederim.Veya bana gönderin yapıp göndereyim kargo ucretleri size ait servis ücreti 50 tl dir.

      Sil
  62. Benim tabletim Casper VIA - 10Z. Kapatıp veya kilitleyip bırakmıştım. Hatırlamıyorum. Herhangi bir sorun yoktu. Sonra kilitlediysem diye bi kere açma-kapama düğmesine bastım. Açılmadı. Sonra uzun süre açma-kapama düğmesine basılı tuttum. Ancak sadece siyah parlak bir ışık oldu. Yani açıldı ama ekrana hiç bir şey gelmedi. Ne yapmalıyım? Sizin dediğiniz şey benim tabletimede olur mu? Yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler şimdiden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep hanım 10z tablete uygun kolay recovery bulunmamaktadır sizin en yakın yetkili servise cihazinizi götürmenizi tavsiye ederim iyi günler.

      Sil
    2. http://axmetselcuk.blogspot.com/2013/07/casper-cta-e07-10z-tablet-format.html buradaki adımları deneyin zeynep hanım

      Sil
  63. ahmet bey kolay gelsın.Casper Via tabletim hiç açılmıyor. Açma tuşuna bastığımda Casper yazısında kalıyor.Dediğiniz gibi power ve ses açma tusuna bastım fakat hiçbir hareket olmadı ve sd kart taktım harici fakat yine aynı sonuç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezai bey tabletinizin modeline göre gerekli olan rom u indirip sd karta kopyalayıp islem yapmanız gerekiyor tablet modeliniz faturanızda yazar ordan kontrol edebilirsiniz iyi günler.

      Sil
  64. Merhaba size bir sorum olacak benim tabletimin modeli CTA-E07-13A.fabrika ayarlarına geri dön dedim sonra açmaya çalışınca casper via yazısında kaldı açılmıyor.Sizce sorun ne,ne yapmalıyım ? lütfen yardımcı olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://axmetselcuk.blogspot.com/2013/08/casper-cta-e07-13a-tablet-formatlama.html vermiş oldugum linkteki adımları yapmanızı tavsiye ederim iyi günler.

      Sil
  65. tableti sıfırlamak için gerekli olan herşeyi yaptım fakat işlem başlamadı yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabletinizim model numarasını yazarsanız daha dogru bılgılendırme yapmaya calısırım.

      Sil
  66. ahmet bey benim tabletim cta e07 11a benim sorunum tableti açarken casper yazısında kalıyor sizin dediklerini yaptım ama tablet tepki vermiyor yani sd kartı koyup powertuşu ve - tuşa bastığım halde tepki yok ekran filan hiçbir şey yok ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  67. Buradaki adimlari eksiksiz olarak yaptığınız halde bir sonuc elde edemedi iseniz cihazınızın başka bir sorunu bulunmaktadır cihazınızı en yakın servise götürünüz iyi günler.

    YanıtlaSil
  68. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  69. Onlarda rom yuklemesı yapacaklar onun ıcın ıstıyorlardır.
    Ki yazılım garantiye girmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. İlk önce sd kartı biçimlendiriyorsunuz
      Sonra indirmiş olduğunuz dosyayı rardan çıkarıyorsunuz
      4 adet dosyayı sd kartın içerisine kopyalıyorsunuz
      Sd kartı tablet kapalı iken tablete takıyorsunuz
      Power ses - tuşlarına basılı tutuyorsunuz ve otomatik olarak yükleme işlemi başlıyor

      Sil
  70. HOCAM KOLAY GELSİN CN.TKT-E10A İÇİN VARMI DİĞER DOSYALARI İNDİRİP SD KARTA ATTIM AMA ÇÖZÜM BULAMADIM YARDIMCI OLURSANIZ ACİL ÇOK SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faturanızdaki model numarasını yazarsanız daha rahat yardımcı olmaya calısırım ıyı gunler.

      Sil
  71. yazdım hocam casper cn.tkt-e10a multimedya tablet

    http://www.teknosa.com/urunler/125042945/casper-cntkt-e10a-cta-e10-12a-tablet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CTA-E10-12A TABLET Modeli için sd kart ile yükleme metodu bulunmamaktadır siz ürününüzü yetkili bir servis e veya direk casper a gönderiniz iyi günler.

      Sil
  72. benim tablette ses açma kapam tuşu yok nasıl format atabilirizz ?

    YanıtlaSil
  73. Ahmet bey iyi günler bende de casper cta-e07-10z tablet mevcut tableti kapatıp açtıktan sonra malesef galeri durdu diye bir uyarı veriyor bazen kamerada devreye girmiyor aynı şekilde malesef galeri durdu şeklinde uyarı veriyor. dediğiniz gibi sd karta dosyaları yükledim cihazı kapadım fakat volume- ve power tusuna basınca açılmadı yada herhangi bir yükleme uyarısı vermedi. Bilgilendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  74. Gökhan bey siz 10z için vermiş oldugum yükleme adımlarini uygulamanız gerekiyor iyi günler.

    YanıtlaSil
  75. ahmet amca benim abim şifreyi sürekli yanlış girmiş. benden google hesabını ıstıyo yazıyorum kabul etmıyo format atmak istiyorum nası atıcam.

    YanıtlaSil
  76. Tabletinin modelini yazarsan yardımcı olmaya çalışırım.

    YanıtlaSil
  77. selam abi. bende casper vıa diye bir tablet var bunun içinde videolar vardı.. ve sd kart sillerken yanlış olanını seçmişim ve tabletin içindeki videolarım gitti. bu videolar körfezin verdiği konu anlatımlarıydı. geri yüklemesi 50 tl :) acaba sistem geri yükleme gibi birşeyler yomudur bu tablette baan yardımcı olursan sevinirm abi şimdiden teşekürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Veri Kurtarma programı ile kurtara bilirsin veya baska birisine yaptırırsın oda 50 tl :) Geri yüklemede yapsan artık onlar siliinmis yeniden yüklenmesi veya veri kurtarma programı ile geri alma deneyebilirsin.

      Sil
  78. Ahmet bey merhabalar bende CTA-E07-11A Kullanıyorum sd kartı bıcımlendırdıkten sonra attım ıcıne 4 dosyayı fakat power tusu ile ses kısma(-) tusuna bastıgım zaman hıc bır sey olmadı tablet bıle acılmadı şarz full durumdayken. ne yapmamı onerırsınız

    YanıtlaSil
  79. Bu işlemleri yaptığın halde bir sonuca ulaşamıyor isen cihazı yetkili bir servise götürmeni tavsiye ederim iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet
      bey bugun yetkılı servıse gıttım ve 40 tl dedıler sızce normalmı
      ısletım sıstemı cokmus 40 tl ucret ıstedıler sıze danısmak ıstedım

      Sil
  80. Abi'm Allah Ne Muradın Varsa Versin Allah işini Gücünü RAst Eylesin 13 yaşında olmama rağmen senin sayende TAbletimi yeni gibi yaptım sen olmasan belki bir sürü para Verecektik şu şeytanın Aletine Allah Razı Olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bişe yapmnadım tarıf ettım sen yaptın basarı senın guzel dıleklerın ıcın tesekkurler.

      Sil
  81. Olcay bey yazılım yüklemelerı garantıye gırmez o yuzden fıyat vermısler sıze uygunda bır fıyat.

    YanıtlaSil
  82. linke tıkladımfakat indirme işlemini gerçekleştiremiyorum yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hanım turbobıtten dosya ındırme vıdeosunu ızleyınız http://www.youtube.com/watch?v=2gFTm0B_80g

      Sil
  83. ahmet oncelikle tesekkur ederim paylasimin icin söyle ßı durum var arkadasları bılgılendırmek ıcın konuya ßır parantez koymak ıstıyorum cıhazların hepsı oto kurmuyor dosyayı ondan (manuel kurulum ıcın tabletten sd/cart a girin ordan upload edin) ahmet cok yararli bir paylasım yapmıssın cok saolasın ......

    YanıtlaSil
  84. Ahmet bey mediafire atarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek paylasım sunucusu kullanıyorum iyi akşamlar.

      Sil
  85. selamlar ahmet bey bu rou casper ctm için denedim olmadınasıl bir işlem yapmalıyım yardımlarınızı bekliyorum iyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tablet model numarasını yazarsanız daha kolay yardımcı olabiliirim iyi günler.

      Sil
  86. Ahmet abi casper tabletim dahili diski görmüyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabletin acılıp dahili disk i göremedigine göre rom unda sıkıntı var ron muklemen gerekiyor iyi günler.

      Sil
  87. Öncelikle eline sağlık.. Sıkıntı yaşayan arkadaşlar için;
    Tablete format atmak için dosyaları atacağınız Sd kartı fat32 olarak formatlamanız gerekebilir.

    YanıtlaSil
  88. ALLAH RAZI OLSUN ahmet bey bir haftadır uğraşıyorum sadece sizin ki çözüm buldu ..

    YanıtlaSil
  89. Merhaba ben de casper via 7" var söylediklerinizi denedim ama olmadı başka ne yapabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu Hanım sizden yüklemeye calıstıgınız tabletın model numarasını tekrar kontrol etmenızı ısteyecegım 7'' tabletlerın model numaralarına göre farklı romları ve farklı yukleme metodları bulunmakta veya tlf ile benimle iletişime geçer iseniz adımları tekrar kontrol edebiliriz.

      Sil
  90. Çok teşekkür ederim sorunum çözüldü :)

    YanıtlaSil
  91. Hocam teşekkür ederim sayenizde bende format attım tablete bu yöntemle

    YanıtlaSil
  92. Ahmet bey allah size bi düzine çocuk versin..problem çözüldü :)

    YanıtlaSil
  93. Teşekkürler Ahmet Bey...

    YanıtlaSil
  94. Elinize emeğinize sağlık. problemi bu yöntemle çözdüm.

    YanıtlaSil
  95. Elinize sağlık kaç haftadır vardı bu problem sayenizde halli oldu çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

1