GRUNDIG STYLE TAB GR-TB7 Tablet Format Recoverry Sifre sıfırlama Rom yükleme



GRUNDIG STYLE TAB GR-TB7Tablete Format Atma,Sifre Sıfırmala ,Rom Yükleme 

Evet arkadaslar bugün sizlere GR-TB7 tablete rom yüklemeyi anlatacağım.
BURADA ANLATMIS OLDUGUM ISLEMLERIN DISINDA SONUCA ULASAMIYOR ISENIZ  URUNUNUZU ONARMAM ICIN 30 TL UCRET KARSILIGINDA BANA GONDEREBILIRSINIZ.

Kliksa 1 Yasinda 468x60 Image Banner
İlk önce gerekli olan Rom u İndiriyoruz Tıkla İNDİR!!!

Mycepshop_banner 300x250 Image Banner
*Gerekli dosyamızı indirme işleminden sonra  (Bir klasore cıkarıyoruz)
*Tabletimizi kapatıyrouz
*Usb kablomuzu pc ye takıyoruz (tablet ile birlikte size verilen kablo) Sadece Usb Kablomuzu pc e takıyoruz
*Tabletimizi kapatıyoruz
*Ses kısma tusu (-) balısı tutarak usb kablomuzu tabletımıze takıyoruz
*Bilgisayarımız yeni bir donanım bulacak fakat bunu otomatık olarak yukleme ıslemı gerceklesmeyecektır.
*Bilgisayarım ın uzerınde sag tus yapıyoruz özellikler diyoruz
*Aygıt yöneticisini acıyoruz

*Bilinmeyen Aygıt surucusunun üzerine sag tus yapıyorz
*Sürücü yazılımını güncellestir diyoruz
*Acılan pencerede Sürücü yazılımı için bilgisayarımı tara yı tıklıyoruz
*Acılan pencerede Gözat ı tıklıyrouz
*Buradan biraz once indirmis oldugumuz dosyadan driver  klasoründen istetim sistemimize uygun driver ı isaretliyrouz.
*İleri diyoruz yükleme işlemi tamamlanıyor
*Sürücü yükleme işimiz tamamlandıktan sonra
*İndirmis oldugumuz dosyayı çift tıklıyoruz Software klaörünü çıft tıklıyoruz
*“RKBatchTool.exe" yi çift tıklıyoruz
*Programda acılan pencerede Fw Path in sağ tarafında ... nokta yı tıklıyoruz
*Açılan peencereden indirmis oldugumuz klasorun icine giriyoruz “Update” dosyasını secıyoruz aç diyoruz
*Programda Restore yi tıklıyorsunuz
*Tabletinize otomatık yukleme islemi baslatılıyor
*Pencerede “Upgrade Done Success<1>” ibaresini gördügünüzde tabletiniz kendiliginden reset atacaktır
*Tabletinizin yükleme işlemi 8-10 dk sürecektır bu surede beklıyoruz
*Ve tabletiniz ilk günki ayarlarına dönmüs oluyor 
*Kolay gelsin.




20 yorum:

  1. Ahmet Bey verdiginiz parametreler dogrusunda tum islemleri yaparak olumlu sonuc elde ettim.Yardiminiz icin cok tesekkur ederim. Iyi çalısmalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim yardımım dokunduysa ne mutlu bana...

      Sil
  2. USB kablosuz format atma işlemleri var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rom transferini USB kablo ile gerçekleştirebiliyoruz.

      Sil
  3. dediğiniz işlemleri yaptım tabley açıldı grundig yazısı geldi ama tabletim açılmadı ?

    YanıtlaSil
  4. buradaki işlemleri yaptım tablet açıldı grundig yazısı ekrana geldi öylece kaldı neden olabilir ?

    YanıtlaSil
  5. tabletinizin modeline dikkat ediniz aygıt yöneticisinden driver yüklemenizi kontrol ediniz birde pc tablet arasında usb kabloyu takımındaki zamanlamanıza dikkat etmeniz gerekiyor tekrar deneyiniz eger yine bir sonuca ulasamaz iseniz tlf ile benimle iletişime gecin adımları birlikte kontrol edelim.

    YanıtlaSil
  6. Driver güncellemesi yapılamıyor bunun için bir öneriniz varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Driver Manuel olarak siz el ile yükleme yapıyorsunuz anlatımında yazdıgım sekilde aygıt yonetıcısınden driver i yolunu belirtiyorsunuz.

      Sil
  7. Anlattığınız gibi yapıyorum ama bi sıkıntı var galiba olmuyor bir türlü kısma tuşuna basılı tuttuktan sonra usb kabloyu tablete takıyorum sonra tablet kendiliğinden açılıyor ve pc bilinmeyen aygıt olarak görüyor driver da ne yaptıysam kabul etmiyor sabah belli uğraşıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Tabletinizin modeli GR-TB7 oldugundan emın olunuz daha sonrada anlatımda drıver ı update nı nasıl yapacagınızı dıkkatlıce okuyup tekrar deneyınız. Yıne bır sonuca ulaşamaz ızenız ıletısımden tlf no ıle bana ulasabılırsınız.

    YanıtlaSil
  9. Ahmet bey, GTB7 için gerekli dosyaları nereden bulabiliriz bilgi verebilir misiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan hanım;
      Konunun içerisinde dosyaları ındırebılecegınız lınk ı verdım ama gormemıssınız galıba " http://turbobit.net/xpt2q2y2tg7l.html " burdan ındırıyorsunuz.

      Sil
  10. Merhaba iyi günler.

    *Pencerede “Upgrade Done Success<1>” ibaresini gördügünüzde tabletiniz kendiliginden reset atacaktır

    Buraya kadar sorun yok herşey güzel bir şekilde gitti daha sonrasında 2 dk civarı grundig yazısı ekranda kaldı dediginiz gibi 8-10 dk gibi bir süre yükleme işlemi gerçekleşmeden tabletim sıfırlandı yani şu an sorun görünmüyor lakin 8-10dk dediginiz için şu an tablete elleyemiyorum yükleme işlemi arka planda devam ediyormudur yoksa işlem tamammıdır?

    Buradaysanız acil cevaplarsanız sevinirim 10 dk kadar bekleyip tableti kullanmaya başlayacagım çünkü :)

    YanıtlaSil
  11. Neyse gerek kalmadı hallettim çok teşekkür ederim herşey dediginiz şekilde oldu Allah razı olsun başka yerde sizin gibi detaylı anlatım bulamadım herşey için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. yorumlarını daha yenı gordum ıslemde basarılı sonuc elde etmıssınız ıyı gunler.

    YanıtlaSil
  13. ahmet bey bende teşekkür ediyorum bir yakınımın tableti şifresi unutulup şifre ekranında kaldığından giriş yapılamıyordu sayenizde tablete tekrar rom yükledim ve açıp yardımcı olmuş olduk saygılar

    YanıtlaSil
  14. ahmet bey bende teşekkür ediyorum bir yakınımın tableti şifresi unutulup şifre ekranında kaldığından giriş yapılamıyordu sayenizde tablete tekrar rom yükledim ve açıp yardımcı olmuş olduk saygılar

    YanıtlaSil
  15. ahmet hocam çok teşekkür ederiz..

    YanıtlaSil
  16. Yardımın için teşekkürler şekilli pinde kalmıştı unutmuştum şekli sayende tablet açıldı.

    YanıtlaSil

1